Днес смених въпросните два транзистора(IRFZ44) и вентилатора вече работи.Транзисторите бяха евтини, но купих и станция за запояване , и всичко ми излезе 120 евро. Ако бях купил регулатора втора употреба щеше да ми излезе по-евтино.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното на Алфа 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеПри предната 156-ца, която имах ( 2,4Jtd 99' ) имах същия проблем. Какви ли филтри не съм слагал и проблема си оставаше. Накрая се оказа че когато трябва да смуче въздух отвън - клапата е затворена и обратно!
Открих го съвсем случайно когато смехян поредния филтър на купе и си поиграх с копчето за външен въздух - работеше точно наобратно!
Аз карам моята 156ца вече почти 10 години и такъв проблем <със запотяване> съм нямал. Единственото нещо което се сещам че правих сравнително наскоро е изклюяване на автоматичното включване на климатика<досадно е да го изключвам при всяко запалване , когато не ми е необходим>.
Та ти как си реши проблема? Единственото смислено нещо което намерих във форума е рестарт на климатика със сваляне на акумулатора за 45 минути, но не съм сигурен че ще помогне. Ще съм ти благодарен, ако споделиш опита си.
Comment
-
Проблема е моторчето. Превърта защото е счупено. Аз оставих моята клапа отворена и откачих моторчето. Имам здраво, ама още не съм го сложил.
Откачих му само захранването. Когато се затвореше по негово усмотрение стъклата се потят дори лятотоLast edited by lordliness; d.m.y г., 20:04.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Малко да раздвижим пак темата...
Открих преди време, че и при мен клапата за циркулация не сработва изобщо.
Днес бръкнах под жабката и тупнах два три пъти по корпуса на вентилатора. Това помогна и клапата започна да отваря и затваря нормално - тествах я повече от десет пъти. След като минах едни 70 км. по нашенските скапани пътища, реших да проверя дали работи - е, отново не работеше. Тупнах пак там и тя сработи в едната посока и така замря. Потупванията вече не действаха...
Та, в тази връзка, някакви съвети бихте ли ми дали - изключване и включване на букса /лош контакт/, смяна на бушон или друга идея? Къде да пипна?
Предварително благодаря!Last edited by Hristo_156; d.m.y г., 21:53.'98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark
Comment
-
Моторчето се скапва,навряно е на майка си,аз моята я отворих и извадих буксата. Навряна е над вентилатора и скапаните винтове се развиват с няква много къса отвертка ииии трето око ...
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на TapatalkДве неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
Comment